Triipude pealetung

Panin Triinu toas hoole ja armastusega tapeeti. Tapeedi valis Triinu ise, kuigi minu väikesel suunamisel, sest kollasel taustal sinised kaelkirjakud oleks olnud tõesti liiast.
Ühesõnaga, panin parajasti tapeeti, kui A. astus tuppa ja muuhulgas märkis, et mis ma sellest voodilinast seinale kleebin. Mis seal ikka, tõsi ta ju on.

8 kommentaari to “Triipude pealetung”

  1. Triin Says:

    Ohh, ja küülik on täpelt nagu meitel 😀
    Väga ilus tapeet, selline konkreetne.

  2. Sots Says:

    Triibud on ainult kahes seinas, ülejäänud seinu ma praegu ei näita:P. Ühesõnaga – oodake ainult, kui ma Triinu toa päris valmis saan ja teile pilte näitan;)

  3. marre Says:

    väga ilus voodipesu ju! 😛

  4. Anneli Says:

    triipude pealetung- nüüd võib öelda, et väga kahemõtteline pealkiri! 🙂
    (kuigi ega sa ise siis vist ka veel ei teadnud, ma arvan)
    Palju õnne lapse sünni puhul!

  5. Sots Says:

    Eh, Anneli,väga nutikas mõte sul! Nimelt täpselt (lausa kuupäevalise täpsusega) 9 kuud pärast seda viimast postitust hiljem sündiski Pilleriin:) Ja tänud ilusate soovide eest!

  6. Annu Says:

    Palju õnne!!! Pane vahel mõni sõna kirja ka, kui aega saad:)

  7. Sots Says:

    Tänud õnnesoovide eest! Blogi pidamise jätkamist pean aga veel mõtlema…:)


Lisa kommentaar